Stránky

pátek 26. července 2013

Den volna

     A to opět po dlouhé době měl můj manžel den volna. Inu využila jsem tento den k uspokojení mých potřeb.
     Víte, už dlouho si píši na papír seznam věcí, co musím udělat. Např. umýt ledničku, uklidit povlečení, pohnojit orchideje apod. A tož jsem od rána kmitala. K smíchu je, že jsem neudělala nic ze seznamu, ale zato jsem důkladně uklidila vestavěnou skříň a našla "nové" úložné prostory. Možná si řeknete, že jsem divná, ale tak jako dneska jsem si teda ještě nezauklízela :)
     Vzhledem k tomu, že Vítka hlídal tatínek, tak jsem si stihla i udělat 2 stránky do alba! Jednu "třicítkovou" a jednu "dvacítkovou" stránku.
     Asi od února se snažím účastnit se na stránkách Hurápapír Měsíčního sketche. Červencový sketch mi ovšem zamotal hlavu a i když jsem vytvořila asi 2 stránky podle předlohy, pořád to nebylo to pravé ořechové. (krom toho vznikly asi 3 další stránky, kdy se mi nedařilo dosáhnout předlohy)

     Tak tady je stránka, co jsem zaslala. Další až je vyfotím:)
Samozřejmě, že mi nevyšly písmenka, tož jsem musela nějak improvizovat.
 
p. s. focení mi s mým mobilem moc nejde, ale pro představu snad bude stačit

Žádné komentáře:

Okomentovat