Stránky

pondělí 29. července 2013

Sketche podle Hurápapír

Konečně se venku trochu ochladilo a ačkoli jsem unavená, hodím sem pár stránek, ať tu taky něco ke koukání mám. Pokud zbyde čas, tak tu zkopíruji několik mých "Stories":)

To, že mi jde popiska šejdrem, to vím. Zcela to zkazilo stránku:( Ale už to nešlo dát zpět. Aspoň člověk ví do budoucna, jak lepit ty maličký bestie!  

No text jsem mohla taky posunout víc na pravou stranu a odpustit si ty popisky bílým perem, ale co už.

Srdce, co jsem si koupila na svoji svatbu jsem využila takto. Taky jsem tam mohla vrazit něco jiného, ale nic jsem nenašla.

Je to dvojstrana a sketch je jeden, jen položený jinak. Mně osobně se tyto stránky moc líbí. Do prázdného obdelníků by měla přijít ještě vylisovaná růže. Ale kdy se k tomu dostanu, to nevím.


Na tuto stránku jsem extra pyšná. Jo, jo samochvála sice smrdí, ale co se tak dívám do svých alb, tak za toto se plácám po rameni.
Tady jsem se oproti klasice "odvázala". Trochu jsem se bála, jak budou vypadat ty stužky, ale nakonec to zas tak špatný není.

Jo a to je vlastně vše, zatím.

Žádné komentáře:

Okomentovat