Stránky

pátek 23. srpna 2013

Just a note: Proč? Irenko, proč?

     Jsem jaká jsem. Komu se to nelíbí, ať se semnou nebaví. Tak to provozuji taky. Omylem jsem ovšem včera toto pravidlo porušila. Já nebohá!
      
     Vyrazily jsme s mamkou a Vítkem na procházku. Plán: procházka, možná trochu času, aby si poťapal sám. Mamka ho ale v parku čapla a šli si hrát na písek. My samozřejmě bez výbavy, neb na pískovišti jsme ještě nebyli.
      
     První dvě maminky - ochotně půjčily Vítkovy kbelíček, lopatičku a formičky na bábovičky. Sice ho nejvíce fascinovaly kamínky, které střídavě podával babičce a strkal do pusy, ale i tak jsem jim byla vděčná. Toto pískoviště bylo v pohodě. Děti - Matyášek a Tobíšek. Matky asi do 30let, si teda myslim. Vítek si pohrál a pak se vydal po čtyřech na cestu. Nu sbalily jsme ho a šly přes park na druhé hřiště. Ach jo.
      
     Tam dvě maminky. Jedna nám nevěnovala pozornost, nevím, či to bylo dobře či ne. Ovšem maminka druhá - na první pohled alá filda. Ale nijak zvlášť se neprojevovala. Vítek si vyzkoušel klouzačku, která ho teda nenadchla, ak jakýsik kolotoč, který, pokud jej chcete otočit, musíte roztočit vlastním sádlem (běháte jak trubky do kolečka než se vám začne točit hlava) a pak objevil pískoviště. Druhá maminka nám taky ochotně půjčila bábovičky a volala na svoji pěknou dcerušku (opravdu byla hezká!): "Pupinko! Pupísku......" asi přezdívka. Přemýšlela jsem, jaké jméno tak asi má, že by to byla třeba zdrobnělina. Patricie? Petra? Pche.....
      
     Pupísek ovšem udělala cosi, co se druhé mamince nelíbilo a přísně jí řekla:"To se nedělá, Aurélie!"........Uf.
      
     Krom toho její větší bratříček byl Kryšpín a tak trochu špindíra, nebo mu jen zapomněla utřít pusu po svačince?

      Ženy, prosím vás, dávejte svým dětem jména tak, abyste pak mohly těmi jmény i na ně volat!

Žádné komentáře:

Okomentovat