Stránky

neděle 1. září 2013

European Scrap Battle - round 1

     Tož jsem se ženy zase nechala do něčeho uvrtat! Přihlásila jsem se, a to úplně dobrovolně, do mezinárodní soutěže European Scrap Battle v kategorii Layout (tvoření stránek).
     
     První zadání mne ale šokovalo! Měla se vytvořit stránka podle blogu k Stockholm Scrap and  Pearl event. Mohu vám říct, že barvy - černá, šedá, bílá a červená mi teda vůbec nesedí a ani styl blogu mi nebyl příliš blízký! Jediné štěstí, že jsem měla papír, co jsem dělala pomocí želatiny a akrylek u Kukače. To byla moje záchrana. 

     Dílko jsem tedy vytvořila, vyfotila a poslala. No a modlila se, abych byla mezi 64 postupujícími do dalšího kola. A taky že jo!!! No uvidíme, jestli se mi podaří získat i nyní potřebné hlasy do dalšího kola.
    
     Také bych chtěla všem poděkovat, co mi hlas poslali/y:)

A toto jsem vytvořila:



p.s. projekty se mohou zveřejňovat až po ukončení hlasování...

Žádné komentáře:

Okomentovat